Högsommar

Publicerat 2010-05-16 10:44:49
Vilken dag vi hade igår. Tänk att det är så mycket som händer i kroppen när solen tittar fram. Jag bara kände att "den har dagen måste jag ta till vara på". Dagen började med att jag kastade mig in i ett solarium - hm - det blev bara så! Jobbar med att få till en grund inför solsemestern nästa vecka. Under jag låg där i solariet, planerade jag att bilden skulle tvättas och att jag skulle bjuda in mina grannar på en spontant grillfest! Dagen och kvällen blev superlyckad och jag vill bara rekommendera alla mina läsare att fånga dagen "Carpe diem". Det blev verkligen så! Gästerna gick hem vid 00.30 och Mr Buddha bad mig sitta upp en stund till för att verkligen ta till vara på det underbara. Och så fick det bli!
.
Idag regnar det med råge och jag har precis lämnat sängen. Jag känner mig naturligtvis väldigt seg men det är viljan som får vara drivkraften för dagen. Huset ska städas, styktvätten ska hanteras och resväskan ska packas. Mitt i allt det här ska vi åka till Mr Buddhas yngsta dotter och gratulera henne till hennes nya lägenheten.
Kanske händer säkert något spännande i allt det praktiska och jag återkommer om det!
.
Min lilla pärla har fått lite omvårdnad!
...
Här står grabbarna grus, Mr Buddha och vår Tomte. För er som följt mig på bloggen över tid kommer säkert ihåg att det dykt upp en tomte lite här och var och nu är han avslöjad!
...
...
Här har vi härliga Pia, som med liv och lust diskuterade med grabbarna och ifrågasatte och underhöll! Du är härlig!
...
... och Eva som är en ny härlig bekantskap för oss alla!

Blandat // 2 kommentarer




annsoo

åh, vad härligt! Kan inte vi fislortar också få komma på grillkväll hos er snart, när sommaren har satt fart? :)

2010-05-16 11:17:16 http://kiingwood.blogg.se/
Maria

Vi grillade också igår kväll... och satt ute länge på altan! Man måste ta tillvara varje solminut som finns! Kram och ha en skön resa!

2010-05-16 13:03:57 http://Blogg



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!