En helg bland vänner i Värmland

Publicerat 2010-05-02 16:34:48
Tyvärr har jag inte kunnat uppdatera bloggen under helgen därför att jag inte fått mitt mobila internet att fungera. Det är tråkigt och irriterande men det är bara att acceptera.

Våran helg i Arvika tillsammans med Marie och Morgan har varit trevlig som vanligt. För min del var det första gången jag besökte Arvika och jag gillade staden. Miljön kändes annorlunda än Borlänge i Dalarna.  Jag upplevde att det fanns fler vattendrag, mer tall/granskog samt att det fanns både höjder och dalar på ett annorlunda sätt. Mysigt!
.
Utöver att vi åt god mat och spelade bowling fick vi tillfälle att besöka Rackstadmuséet där vi bl.a. tittade på konst av Gustaf Fjaestad och Christian Eriksson.
...
Våra fina vänner från Värmland, Marie och Morgan!
...
Värmland maj 2010
...
Åter igen ett försök att hitta känsla och bruset från vatten. Här en bild från ett dike!
...
Konst av Christian Eriksson

Blandat // 1 kommentarer




Mirre

Ohh jättefiiina foto D, det var jätefint på vattnet =D



kram

2010-05-02 17:17:43 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!