I´m on my way

Publicerat 2010-05-19 07:13:50
NU sitter vi på Arlanda och väntar på planet. Det har inte blivit många timmars sömn men det känns skönt att vi sluppit köra bil i 3 timmar mitt i natten. Igår fick vi träffa Pelle och Marit några timmar och det är alltid trevligt.
.
Nu har vi tagit oss en varm smörgås och en öl och allt känns toppen. Mr Buddha tycker det känns lite kymit att åka till Samos därför att han var där förra året och skulle göra en hotellaffär. Säljarna var inte allt för trevliga varför de fick lämna ön hals över huvud. Jag är övertygad om att det kommer att går bra!
...
Moa (franska för jag) med en öl och en god varm smörgås!
Dagens tidtagare: Mr Buddha!
...


En avslappnad bild på Lejoninnan (Marit)
...


Puss på dig Pelle! Love you!

Blandat // 5 kommentarer




JennyBeata

Inte för att verka petig men "jag" på franska stavas "moi" ;)

kram å puss på dej

2010-05-19 08:37:40
annsoo

ha det så underbart!! :) kram på er

2010-05-19 09:42:07 http://kiingwood.blogg.se/
Mirre

Visst är han =D. Övertygad om att ni kommer få det kalas =D.



Härliga bilder =D

kram

2010-05-19 11:02:51 http://myflowergirl.blogg.se/
birgit

Ha en riktigt skön semester, carpe diem som du sa. På söndag åker broder Leif och jag till Pärnu på Spa i 10 dagar.Välbehövlig vila för Leif och förhoppningsvis en bra rehabilitering för mig. Kram och puss på Er så här i hängivenhetens helg. Det är 49 år sedan du var vår brudnäbb i morgon.

2010-05-19 14:01:03
Bettan

Trevlig resa! Hoppas ni får det riktigt bra.

2010-05-19 21:37:16 http://haradso.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!