Rovos Rail

Publicerat 2010-05-03 17:23:01

 

Idag hade jag ett samtal med en kollega som brukar unna sig att resa en hel del. Ett av de mest speciella uppleverserna som han ville rekommendera var den resa han gjorde att med Rovos Rail genom Sydafrika. Naturligtvis bör man kombinera resan med andra upplevelser när man reser så långt men han tyckte att tågresan var mycket speciell. Jag har varit in och tittat på deras hemsida och det ser fantasktiskt häftigt ut.
.
Allt ingår i tågresan såsom ett dubbelrum (två dubbelrum per vagn), mat dryck och övrig tänkbar service. Nu är det dags för lilla jag att börja spara. Gå gärna i och och titta på hemsidan www.rovosrail.com!





...

 

 


...


Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!