Damm har rullat fram

Publicerat 2010-11-21 15:18:12
Nu är det över! Idag har Mr Buddha flyttat till egen lägenhet och jag går från en tid in i en annan. Det är otroligt tråkigt men det fanns ingen annan lösning. Efter flytten har huset fått en massa tomma hörn men det är väl bara att fylla på igen. Livet handlar inte enbart om prylar utan det finns andra värden här i livet;-))) Jag hoppas att Mr Buddha kommer att få det bra i framtiden och att han hittar den optimala lyckan.
.
Fördelen med en förändring är att det har rullat fram massor av damm som jag inte riktigt kommit åt tidigare. Dammsugaren har gått varm hela dagen.
.

Blandat // 6 kommentarer




catja

Om man kan se en delning med fördel genom att dammtussar kommer fram - ja då var det nog rätt beslut att gå skilda vägar. ;)

Hoppas du hade trevlig resa till Malmö. Visst är skåne toppen? ;)

2010-11-21 16:53:05 http://bjermo.se
Johanna - Fotoblogg!

Skönt på ett sätt men ändå inte. Men bra att du kan gå vidare nu. :)

Ha en skön kväll! Kram!

2010-11-21 22:17:02 http://lionfish.blogg.se/
MT

Hoppas ni klarar det utan att bråka och gå sönder för mycket. Det låter faktiskt så. Du är en fin person. Kram!

2010-11-22 09:48:05 http://blog.afiori.com
Barbro

Tråkigt att höra. Ni verkade trivas bra tillsammans,men det kanske blir bra ändå. Du verkar vara ganska positiv till framtiden och då får Du det säkert bra med tiden. Du är alltid välkommen till oss.

Kramar i mängd från Sture och mig.

2010-11-22 14:50:29
Maria H

Jag tror på dig och tror att du kommer att få ett bra liv!

2010-11-22 18:03:16
birgit

Kära syster och svägerska. Vi önskar Dig detsamma som Sture och Barbro och märker att livet inte alltid blir som planerat. Carpe diem.



2010-11-23 09:57:20



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!