Första advent

Publicerat 2010-11-28 14:36:25
♥♥♥
Nu är det första advent och snön ligger vit över Dalarna. Dagen har varit stillsam och jag har tänkt mig att ta en promenad till centrum för att titta på julskyltningen. Det brukar alltid vara trevligt för alla ute just den här eftermiddagen och det finns alltid några trevliga människor att möta. Den vita snön gör sitt till för att skapa extra stämning.
.
I morgon åker jag till Malmö och vad jag kan förstå är det lika kallt och vitt som vi har det här i mellanSverige. Det verkar som att jag, tillsammans med Björn och Rocky, ska besöka en Indisk restaurang den här gången. Spännande.

Foto // 4 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Härlig vinterbild! Blev snyggt med det röda huset i vänster hörn. :)



Kul att du ska till Malmö igen. :)

Ja, det är vitt här nere nu. Hoppas det håller i sig ett tag bara! Är så fint med snö. :D



Ha en bra kväll! Kram

2010-11-28 18:16:08 http://lionfish.blogg.se/
Mirre

Finfin bild, ha det så toppen i malmö

kramar

2010-11-29 00:12:10 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Jättevacker bild! Jag jobbade igår så jag hann inte titta på någon julskyltning, men myser med min egen "skyltning" i fönstren hemma. ;-) Snön gör ju också sitt till.

2010-11-29 09:47:31 http://monnetankar.blogspot.com
Maria

Vilken vacker bild och jag håller med om att snön skapar en viss stämning. För min del är det den första riktiga vintern i skandinavien på många år:)

Ha det trevligt i Malmö!



Kramar Maria




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!