Bänken

Publicerat 2010-10-17 16:26:42
...
När jag tog den här bilden funderade jag en del över bänkens historia. Vilka har suttit på den, vilka dialoger har förts och finns det glädje eller sorg i dess historia? Själv tycker jag den är vacker med sin slitna struktur och stenläggningen och stenmuren som bänken vilar mot.
.
Visst är det fantastiskt att samhället ställer ut alla dessa vackra bänkar på olika platser där vi har möjlighet att sätta oss på när vi känner för det. NICE!

Foto // 1 kommentarer




Bella

Bänkens histora.. Sådär kan jag tänka ibland med. Men jag kan säga att jag suttit på många av dom där bänkarna i Falun. Med olika känslor i kroppen, satt där förra året med gråten i min hals och tänkte på att min första kärlek rann ut. Sedan har jag suttit där och kollat på glada studenten och skrattat med alla mina vänner. Jag har säkert sullat glass på många av bänkarna också :)



Hoppas allt är bra. Kram!

2010-10-17 18:40:41 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!