I´m home again

Publicerat 2010-10-06 21:19:38
Nu sitter jag här i soffan bredvid Mr Buddha och det känns riktigt bra. Två tuffa dagar med full koncentration tar på krafterna och jag hoppas på en god natts sömn. Även den här gången åkte vi flyg hem och jag undvek att stoppa öronpropparna i munnen. Hahaha .....vilken märklig person jag är emellanåt.
.
Jag fick låna en mycket bra bok av Rocky som jag verkligen kan rekommendera er. Det är en fransk roman som handlar om en flicka som i skolan skall hålla ett föredrag och hon valde att beskriva uteliggarnas situation och träffar då den 18-åriga flickan No. Jag vill inte berätta mer men boken är välskriven och har en mycket bra berättelse.
...
No och jag
Nu längtar jag efter att få gå och lägga mig i min egen säng mellan svala lakan.

Blandat // 2 kommentarer




Mirre Fotande hundtoka

Ohh skönt att komma hem =D

kramar

2010-10-06 23:41:53 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Verkar vara en fin och tänkvärd bok..

Ha en mysig kväll.

/Helena




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!