Förkyld

Publicerat 2010-10-10 10:33:59
Jag vaknade med värk i halsen och kroppen. Numer tycker jag att vara sjuk är bortkastad tid och den tar för mycket energi från mig. Egentligen är en sjukdom ett sätt för kroppen att säga ifrån och tvinga oss till att skapa återhämtning. Vad tror ni! Jag vet inte hur dagen kommer att utveckla sig men jag ska försöka att både vara kreativ och jobba några timmar.
.
Igår kväll satt jag i soffan och bara tittade på TV. Jag fastnade för den härliga berättelsen i filmen "PS. I love you". En härlig och lättillgänglig film som borde få oss alla att stanna upp och ta till vara allt fint vi har nära och runt omkring oss.
...
Ett sätt att minnas vår fantastiska sommar 2010 :-)

Blandat // 3 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Ja, usch att vara sjuk! Min förkylning är nästan borta nu men det har tagit 1 1/2 vecka. Det tråkiga är att man blir så himla trött och inte orkar något.



Hoppas du blir bra snart! Härlig bild på hallonen också. :) Längtar till sommaren igen. Kram!

2010-10-10 16:44:47 http://lionfish.blogg.se/
Maria

Det är jobbigt att vara sjuk men jag tror också att man behöver en tid av återhämtning. Jobbade som en galning tidigare trots att jag hade feber och käkade tabletter för att hålla febern nere. Detta resulterade i lunginflammation och lång tid av återhämtning, så var försiktig.

Från det ena till det andra, så fin bild. Nästan så att jag kan sträcka ut handen och ta emot några bär:)



Kramar Maria

2010-10-10 17:26:33 http://mariabelgien.blogspot.com
Mirre

Jättefin bild, krya på dig

kramar

2010-10-10 21:14:55 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!