En fotorunda i Falun

Publicerat 2010-09-19 16:22:44
I morse tog vi oss en promenad till biblioteket i Borlänge för att rösta. Lite folk och lugn och ro. Mr Buddha tycker att han känner sig pressad av att partier trycker på honom valsedlar men idag plockade vi själva i lugna och ro. När vi kom hem packat jag min kameraväska och for till Falun för att försöka hitta några härliga motiv till dagens inlägg. Det har varit så härligt väder och det var riktigt skönt. Mr Buddha passade på att övningsköra med sin dotter under tiden. Jag trodde att jag skulle få någon timmen till förfogande men så blev det inte. Efter en halv timme var de tillbaks men jag lyckades ändå få till 80 bilder att välja bland.
...
När jag tog den här bilden var jag inte medveten om budskapet på andra sidan. Det passar väl in i det fokus många har haft just i dag.... att rösta.
...
Cykelparkering
...
...
Nu kommer jag att få bassning av Anna-Kari men jag tycker ibland att det bara blir för mycket här i Dalarna.

Foto // 4 kommentarer




Mirre fotande hundtoka

Ohh underbra bilder, älskar den första bilden sååå charmig =D



Tack för raden om kortet på Bellman =D

kramar

2010-09-19 19:44:38 http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre fotande hundtoka

Lutar åt fel håll för min del ;)

2010-09-19 21:56:03 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Finfina bilder! Kul att bara gå ut och ta foton, det gör jag alldeles för sällan! Hoppas du haft en skön helg!

2010-09-20 13:04:27 http://monnetankar.blogspot.com
Helena Kulle

Tack fina fina du för din kommentar, så glad du gör mej :)

Tycker absolut inte du behöver läras, du är duktig!

Gillar den översta bilden, oväntad vinkel och gör verkligen att focus hamnar på rätt ställe.

Ha en mysig kväll..fina du :)

/Helena




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!