Övre Valsan

Publicerat 2010-09-05 15:41:16
Idag har vi varit till Övre Valsan för att hjälpa Mr Buddhas mor med att pocka ordning inför hösten. Stugan ligger vackert beläget nära Valsans strand och allt var så fridfullt. Som vanligt hade Karin ordnat med lite god mat och suveränt eftermiddagsfika. Inte för att Buddha och jag behöver sötsaker men det är inte så vanligt numer med en sådan underbar Ambrosiakaka.
.
Vi fick upp båten och bryggan från vattnet, Vattenpumpen monterades ned och alla trädgårdsmöbler placerades i förråd. Vidare fick vi med oss lite björkved inför hösten och vintern. Nice!
...
Valsan!

Blandat // 5 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Härligt med lite handarbete inför vintern. :)

Skönt med ved i alla fall. Vi ska inviga våran öppna spis här i huset så småningom.

Kram!

2010-09-05 22:37:47 http://lionfish.blogg.se/
Vevve

Ååå vad härligt där ser ut, jättefina foto.

Kram

2010-09-06 09:28:17 http://vevve.com
Päivi Trollek

Heja Per, det bränner i fingrarna va?!

2010-09-06 11:56:43
Monika

Vackert, härliga bilder! Sorry att jag inte kommenterat hos dig på ett tag. Har inte varit så aktiv på bloggen- igen. ;-) Du ville ha recept på lite mat jag skrev om, men min sambo lagar sällan efter recept utan mer på känn och kunskap. Så jag har inget recept att ge dig tyvärr. Ha det fint!

2010-09-06 12:00:13 http://monnetankar.blogspot.com
Daniel

Låter tillika lite moloket att dra upp båten å städa bort inför vintern...

Men inget vara förevigt säj!!!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!