På väg

Publicerat 2010-09-01 11:21:46
Nu sitter jag på tåget mot Malmö. Jag kan tycka att det är fridfullt här i min ensamhet, med mina tankar, och drömma mig bort. Vädret är trist men jag hoppas på att det blir bättre när jag kommer till Skåne.
.
När jag kommer till Malmö ska Björn, Rocky och jag gå till en Libanesisk restaurang och äta en god middag. Jag tror att den ska ligga nära Möllevångstorger. Där finns ett stort utbud med utländska restauranger och priserna är riktigt bra. Spännande ska det bli.
.
Lägger in en bild som jag tagit med min dator med en pålagd effekt.
...

Blandat // 2 kommentarer




annso

fräääsig bild :)

2010-09-01 12:05:54 http://kiingwood.blogg.se/
Anna-Kari

Vilken läcker bild! Hur har du gjort den?

Som vanligt, en mysig stund att titta igenom din blogg! Än en gång, jag vill se en bok med dina bilder.

Kram plutt!

2010-09-05 10:38:00



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!