Stressgard

Publicerat 2010-09-06 19:16:17
Min kära Mr Buddha har köpt vitaminer till mig för han vill hjälpa mig till ett bättre mående. Det är en vitamin/mineraler som är anpassad för kvinnor över 55+. Problemet är att jag har fått klåda på hela kroppen men särskilt i ansiktet. Jag tror att produkten är bra men att jag kan vara allergisk mot något av innehållet. Är det någon som vet om det finns något i produkten som kan vara allergi   framkallande.
.
Idag har jag varit en sväng till Stockholm ToR men tyvärr infanns sig inte lusten att fotografera eller på annat sätt skapa. Jag hade lite tid innan tåget skulle gå men kameran blev kvar i väskan.  Förmodligen beror det på tabletterna som jag pratade om här ovan. Nu ska jag ta mig en härlig dusch och sedan sätta mig framför TV och titta på  "Halv åtta hos mig".
...

Mer än 70 lättupptagliga mineraler

Mineraler är grundstenar för många av kroppens funktioner. De är t ex avgörande för hjärtats, musk- lernas och cellernas funktion. De mineraler vi dagligen förbrukar kan inte ersättas av vår egen kropp utan måste tillföras utifrån. Mineral plus innehåller kollo -idala* mineraler som tillsammans med vitamin D och K gör dem mycket lättupptagliga för kroppen.

Ingredienser per dagsdos: Kalcium (citrat och karbonat) 300 mg 38%, magnesium (oxid och citrat) 300 mg 100%, kalium (klorid) 100 mg, zink (citrat) 4,8 mg 32%, mangan (citrat) 2 mg, vitamin K 300 mcg, vitamin D3 10 mcg 200%, kolloidala spårmineraler, fyllnadsämne (rismjöl), klumpförebyggande medel (kiseldioxid, magnesiumsalt av fettsyror. Vegetabilisk kapsel (hydroxipropylmetylcellulosa).


Blandat // 2 kommentarer




AnnaKK

Vad jobbigt när man inte tål saker och ting... :-/ Jag brukar få vara lite försiktig med vad jag smörjer in för saker i ansiktet, annars kan det lätt bli blossande röda kinder istället för slät och fin hy. <:-)



Ang Leksand så var det mitt första favoritlag i Elitserien, och jag känner för dem än idag och hoppas att de ska lyckas ta sej upp i den högsta serien igen. :-)

2010-09-06 19:26:12 http://annakk.blogg.se/
Maria-Thérèse

Låter lite konstigt att du skulle reagera mot dem! Inget annat nytt som kan ha orsakat det?

Ring till företaget, de är jättekunniga!

2010-09-07 11:28:04 http://www.afiori.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!