Lite plock här och där!

Publicerat 2010-09-25 15:53:47
Usch, det bara regnar och regnar och det känns riktigt trist när det inte går att vara ut med kameran. Visst går det att fotografera när det regnar men det passar inte mig. Gladare blev jag inte när jag läste att veckans fotoutmaning i Fototrissen var " i luften". Jag har aldrig varit något för att fotografera fåglar eller andra odjur varför jag får stå över den här gången. Är det någon som kan ge mig en inovativ idé som gör att jag kanske kan göra ett försök! Kom med tips!
.
Vad har då hänt idag? Jag åkte iväg och handlade några praktiska saker och sedan har jag ägnat några timmar åt tvätten. Som ni ser här nedan har jag försökt ta några bilder på gårdagens inköp.
...
...
...

Foto // 2 kommentarer




Päivi Trollek

Hej, va fina, jag gillar Odd Molly. Ang foto temat "i luften" - kasta upp något i luften och fota (höstlöv som singlar ned t ex) eller be Mr Buddha göra ett klassiskt jämfotahopp a´la Stina Dabrowskij upp i luften vetja! Hi-hi!

2010-09-27 14:24:32
Johanna - Fotoblogg!

Åh så härliga foton! Jättefint halsband också. :) Gillar sånt! Kram!

2010-09-29 19:24:08 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!