Äntligen fredag!

Publicerat 2011-04-01 15:54:36
Vad skönt det är att få komma hem till sin egen säng. Jag har sovit underbart skönt i natt men jag tror samtidigt att det är hälsosamt för mig att få komma hemifrån emellanåt.
.
När jag tog steget ut ur planet på Dala Airport (Dalarnas internationella flygplats) hahaha..... så snöade det vågrätt och jag blev bara matt. Markpersonalen på flygplatsen fick sig ett gott skratt när jag uttryckte min frustration där jag stod utanför planet. Pust.... Är det inte någon av er som har kontakt med någon "ovan där" så har förmåga att påverka vädret!!!
.
Nu har jag tagit helg och jag ska försöka övertyga mig själv om att jag är 40 gammal och inte alls har några krämpor. Jag får försöka hitta ett mantra! Har ni något förslag? Ett glas vin kanske hjälper....hahaha....
.
Nu sitter jag här och väntar på leveransen av min nya TV. De skulle komma mellan 15.00-21.00. Alldeles för långt spann för mig men vad gör man. Hade jag kunnat påverka leveranstiden hade den varit 15.01.
.
Den här veckan har jag haft en mycket märklig dialog med en person som jag trodde att jag kände och har känt under en längre tid. Det är svårt att hjälpa och stödja en person som fullständig tappat verkligheten och gömmer sig i en förljugen värld. Drogmissbrukare i alla dess former har samma beteende och därför vill jag rekommendera er som har den här typen av individer runt omkring er, låt personen i fråga själv inse behovet av professionell hjälp.
.
OK, nu ska jag skrika ut " Lena, du är lysande"
...
Sofiero

Blandat // 3 kommentarer




Marie

Du är toppen mammsen =D, haha ja trööööööööök väder. Han är ine helt hundar i magen ännu, så han går på sin diet ännu. Men tor att det var lite traumatiskt för honom att bajsa blod och den panik och rädsla vi kände som då han kände av. Sedan veterinärer och skötare komma och slita och riva i honom, sedan hux flux bara gå iväg med en skötare så var ej husses och matte kvar. Samt hanteras då man är dålig av okända människor. Tror helt enkelt han inte är helt trygg än för vi lämnade honom



Stackars liten. Är du bra i magen ännu



Kraaaaam

2011-04-01 17:55:53 http://myflowergirl.blogg.se/
Anna

Hej vännen. Välkommen tillbaka till Dalarna haha. Hoppas du har haft det bra och att det gick bra med jobbuppdraget? vackra bilder i din blogg, vilken inspiration! Gillar ljuskronan och rosorna. Tack än en gång att du rekommenderat mig för din kollega ang bröllopsfotograferingen. Super snällt av dig. Jag ska absolut kontakta honom inom kort. Men du som är så otroligt duktig på att fota, ville inte du prova, ta åt dig fotograferingen på din kollegas bröllop? Nu ska jag slänga i mig lite kvällsmat, sen bada flickan min och natta henne, sen får jag lite egen tid som jag saknat nu på sistone. Hade verkligen fullt upp med mig själv och på jobbet. Som arbetsledare slutar jag inte jobba kl 15, utan man får fixa olika ärenden och lösa problemen även på kvällarna, min arbetstelefon är på jämt. Nu i helgen har jag också jour, så jag sitter lite fast, får inte åka nånstans, ta mig ett glas mm, men men, jag älskar mitt jobb ändå. Ha en trevlig kväll vännen. Krams

Helena Kulle

Bra mantra det där!

Oh energitjuvar är inget att ha, BORT!

KRAMAR i massor..hoppas du får en underbar helg.

/Helena

2011-04-01 22:51:41 http://kullefoto.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!