Börjar bli gammal - HJÄLP!

Publicerat 2011-04-11 16:47:41
Oj, oj, oj idag hamnade jag i en pinsam situation. Efter jobbet så gick jag ut på parkeringen och hittade inte min bil. Jag gick fram och tillbaka mellan bilraderna, INGEN BIL! Jag gick en gång till, ingen bil. Tankarna började snurra, varför skulle dom stjäla just min bil av alla? Svag motor och av 2004 år modell? Vad gör jag nu???
.
Jag började prata högt med mig själv: Lena, var ställde du bilden i morse, HÄR kom jag fram till. Är du riktigt säker Lena, JA det är jag. Lena tänk en gång till, då kom jag på att jag inte alls ställt bilden på just den här platsen. Bilden stod så snällt och väntade på mig på en helt annan del av parkeringen. PUST........
.
....tragiskt att det ska behöva vara så här......hahahaha
...

Blandat // 7 kommentarer




Maria-Thérèse

Men du, sådär gör jag hela tiden och jag är inte så gammal. Tappar bilen varenda gång jag är på Ikea. Försöker tänka positivt, att jag får motion där jag tröstlöst går omkring och letar och väntar på att komma inom radien för då nyckeln får bilen att blinka.

2011-04-11 17:49:43 http://blog.afiori.com
Maria-Thérèse

p.s. otroligt bra skylt

2011-04-11 17:50:33 http://blog.afiori.com
Anna

haha, jag var 24 när jag "tappa" min bil. Alltså hur än jag försökte så kunde jag ej komma på vart jag har parkerat min bil. Tills slut har jag konstaterat att den blev tydligen stulen. Efter 1 timme letande har jag ringt polisen och anmält stöld av min bil. Tog bussen hem (3 mil) och när jag precis klivit av bussen hörde jag ett "plinnng!!!" i min hjärna! Haha helt plötsligt mindes jag. Gissa om jag skämdes när jag ringde polisen igen och berättade att jag hittade bilen, fick ljuga blått att min bror flyttade på bilen haha....Men jag blev faktiskt lite skrämd av denna händelse, började undra om det var nåt fel på mig...haha. Man är inte äldre än man gör sig och man har heller inte roligare än man gör sig för den delen heller. jag kommer aldrig att blir gammal för jag har så kul att mina skratt keeps me for ever young...kramen

Marie

Hahah inte alls, jag kan vara virrig ibland också och ibland fundera vad var det jag skulle göra eg, haha



Skönt att du hittade den =D

kramar

2011-04-11 19:25:11 http://myflowergirl.blogg.se/
Marie

Ja det är snyggt faktiskt =D

2011-04-11 20:25:00 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

WHY your car? :D Välkommen till yrhönornas gäng. Du är inte ensam om det där att inte minnas var du satt bilen.



svar:

Snygg hund behöver inte så mycket direktiv. Vinthundar sätter sig gärna så här. De flesta har i sig själv en rätt så stram uppsyn och attityd och sträcker gärna på sig. Det är se fina med vinthundar att de är så graciösa och vackra.



kram

2011-04-12 03:12:33 http://bjermo.se
Monika

Haha! Du, det där gör jag och sambon konstant! För bara några veckor sedan glömde jag vilken våning bilen stod på i ett parkeringshus och vi var tre personer som letade. Hihi! Man har bara annat att tänka på ibland. ;-)

2011-04-12 16:51:57 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!