En hyfsad måndag!

Publicerat 2011-04-18 18:16:44
Fy vad kallt det har blåst idag. Jag trodde i min enfald att det skulle vara lika varmt idag så det har varit i helgen men icke. Jag tog på mig min vårkostym och hoppade över en jacka och det fick jag ångra. När jag kom hem fick jag lägga mig i badkaret för att värma upp min väna kropp!
.
På lunchen träffade jag min lilla vän M och vi hade det riktigt trevlig. Det blev en chevré sallad med honung och valnötter. mums....Naturligtvis borde jag ha tagit några trevliga bilder men jag glömde ta med mig kameran. Pust..
.
Nu har jag börjat grunna på vad jag ska försöka prestera på målarkursen i morgon? Kanske en naken karl men det enda jag klarar av att avbilda är bara en del av den manliga kroppen och min son tycker inte om när jag målar sådant för han skäms för sin lilla mamma...hahahaha.....nej, vi får se vad jag känner för i sittande stund.
.
Ha nu en riktigt skön måndagskväll!
...

Foto // 2 kommentarer




Marie

Ohh fina foton, ohh håller med, det är lät att klä sig för tunt nu, jag frös förrut =D, sitter med en skön tjocktröja nu =D



Ohh spännande vad det blir för ny målning =D

kramar

2011-04-18 21:53:46 http://myflowergirl.blogg.se/
Maria H

Nice!

2011-04-19 20:18:21



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!