En stilla lördag!

Publicerat 2011-04-09 11:23:53
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så skulle jag besöka min doktor för att försöka få ordning på min mage. Nu är det gjort och jag har fått en remiss till röntgen och vi får se vad det ger. Förmodligen har det varit för mycket för mig under den senaste tiden och effekten sätter sig i magen. Jag ska göra vad jag kan för att skapa lite mer lugn och ro runt mig.
.
Jag känner att jag måste försöka ta mig ut bland folk när jag är ledig och försöka hitta nya vänner som kan berika mitt liv. Det är inte enkelt i ett litet samhälle som Borlänge och jag ser en möjlighet att få ett rikare liv när jag kommer till Malmö. Tyvärr händer det inget på fastighetsfronten men jag hoppas den kommande vårvärmen sätter fart på intresset. Det känns lite tungt men det är bara att ge sig till tåls.
.
Jag må erkänna att jag saknar Mr Buddha och gjort vad jag kunnat för att glömma den tiden men det är inte enkelt. Det börjar klinga av men det som gör det svårt är alla roliga minnen från våra många år tillsammans men förmodligen har han det bättre i sitt nya liv. Jag önskar honom all lycka.
.
Den här dagen vet jag ingenting om men det kommer säkert att ordna sig!
...

Blandat // 2 kommentarer




Marie

Vore ju inte kul om någon skulle vilja kopiera din, men den är ju så fin och snygg så det vore ju inte omöjligt,



Förstår att det kommer på en då man sepererat att man får upp och ner känslor, det är ju fullt männskligt och man kan inte rå för det, fastman inte vill ha dem.



Hoppas att du för röntgen tid snabbt och att det "bara" är stress om man kan tycka det är bara



En bamsekram till världens goaste cybermorsa

kramar

2011-04-09 11:56:07 http://myflowergirl.blogg.se/
Marie

Ohh gjorde det, rar du är =D. Menar allt, tycker ju om dig som du vet ;)



kramar

2011-04-09 12:24:04 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!