Lite av varje!

Publicerat 2011-04-13 20:09:26
Gud min skapare vad ska jag skriva om idag då? Just nu sitter jag i soffan och bloggar och tittar samtidigt på programmet Sveriges mästerkock. Emellanåt lyfter jag blicken och ser grannens valp, som är stor som en mindre häst. En gran danois! Märkligt djur! Vad ska man ha en så stor hund till samtidigt kommer det att bli intressant att få se hur den kommer att se ut färdig (;-)), om jag nu hinner få uppleva det innan jag flyttar eller dör ;-). Hahaha
.
Jag har aldrig varit intresserad av att laga mat. Jag har inga problem med att laga mat men jag kan gruva mig inför en fest över menyn och under värdskapet är det endast hårt arbete och leveransen som gäller. Sjukt, men nu börjar det sakta, sakta vända för mig. Kanske år 2020 har jag gått i mål och då är jag 65 år gammal!!!!???? OK, jag har kanske 20 år på mig att bjuda alla mina vänner på middag innan jag dör! Kul eller hur!
.
NU ska jag ta en koka lite pasta.....med ketchup!
:-))))

Blandat // 3 kommentarer




Annelie Esséus

Där ser man, vilka konstiga idéer man kan få ibland. Jag som trodde du var en hejare i köket!

Men pasta med ketchup är inte att förkasta! Man känner väl igen sig! ;)

2011-04-14 09:35:56 http://dartanjang.blogspot.com
Monika

Min sambo är som du. När vi ska bjuda hem folk blir han helt manisk när det gäller att laga och servera maten. Jag är mer laid back och tycker inte det är så noga, bara det smakar gott och vi har trevligt ihop. Så på ett sätt kompletterar vi väl varann. :-)

2011-04-14 19:57:17 http://monnetankar.blogspot.com
catja

Har haft en Grand Danois. Världens mysigaste kille. Stor, ja mycket. Skulle aldrig köpt en så stor hund i dag. Nä i dag är jag glad för mina små och när mina stora (nåja stora och stora) saluki går ur tiden är det bra för min del med kapplöpningshundar. Tycker det är världens vackraste ras men de vill ha mkt utrymme att röra sig på och då pratar jag inte inomhus utan utomhus. Små hundar är lättare och behändigare att ta med sig när man ska iväg.

2011-04-15 02:36:03 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!