U2 - Beautiful Day

Publicerat 2011-04-09 19:59:43

Film/musik // 4 kommentarer




Marie

Underbar låt

2011-04-09 21:03:14 http://myflowergirl.blogg.se/
Anna

Så skön låt. Ha en beautiful day vännen. Sv: tack så mycket, har förbered mig och ser fram emot mötet med paret. Ja, det skulle va underbart att vistas bland alla de vackra blommor och få massa fina bilder till albumet. Ska du dit? kram

Marie

tack snälla för du röstade

Kramar

2011-04-10 14:12:01 http://myflowergirl.blogg.se/
Anna

Haha så roligt! Jag som tyckte att jag var spänd och tråkig, och när jag är spänd tappar jag rösten,i vissa stunder hade jag svårt att prata haha...jag som har stark röst annars. Men det kändes riktigt bra och dom var så trevliga och mysiga. Jätte roligt att jag fick uppdraget. Jag är dig väldigt tacksam. Ang.Bäsna, jag jobbar på torsdag, men ska se om jag kan sluta efter lunchen. Kan säga något mer imorgon efter jag planerat in torsdagen. Det är en fantastisk miljö att plåta, verkligen, men kom att tänka på att det ser väl inte ut så här grönt och fint där just nu som man ser på bilderna? Men vill absolut göra dig sällskap, ha lite roligt och kanske ta en fika??? jag hör av mig imorrn. Trevlig kväll vännen. Kram




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!