Aktivitetsplan

Publicerat 2011-08-29 17:47:23
...
Ännu en ny måndag och en ny vecka med nya utmaningar. Här i Borlänge har det regnat och varit sol om vart annat. Hösten är verkligen i antågande men det gör inte så mycket. Det är bara att sätta upp en aktivitetsplan för hösten och vinter för att få tiden att gå med rasande fart fram till nästa års vår och sommar.
.
Idag fick jag ett samtal från en av mina vänner och hon försökte få med mig till Friskis & Svettis. Jag hade en sådan himla tur att jag måste jobba över.....det är någon där ovan som ser och hör mig....hahaha....jag ska försöka ta mig dit imorgon. Jag har nämligen inte tränat min underbara kropp på tre år och det kommer att bli en smärktsam upplevelse för densamma.

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!