Civilkurage

Publicerat 2011-08-21 11:29:50
...
Nu på morgonen såg jag en intervju med Kelle Bergkvist. Jag må säga att jag beundrar hans civilkurage trots att han kan vara en buffel emellanåt. Han är en person som står för rättvisa och de svaga i samhället. Hans självkänsla kommer till sin rätt på ett hälsosamt sätt. Tack Kjelle för att du finns.
.
Jag lyssnade och till en intervju med XXXXXX som är en nyutexaminerad konstnär som har en unik utställning på Galleri XXXX. Han har skapat figurer/konstverk av 3 mil packtejp. Nu funderar ni på vad jag håller på med. Jag hann inte med att notera konstärens namn och vilket galleri utställningen visas på. Har försökt gå in på TV4 för att se klippet igen men icke. De har lagt in klipp men naturligtvis inte detta. Jag har naturligtvis skrivit ett mail och protesterat.
.
Tillägg:
Nu har de publicerat inlägget och här kommer det:
.


.
På tal om konst. Jag har 30 konstverk jag skall skapa inför min utställning nästa år. Nu är det bara hårt jobb som gäller.

Blandat // 4 kommentarer




Mirre

Ohh myspys bild, fint =D



Ohh 30st då har du att göra, =D



Kramar

2011-08-21 12:10:03 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Jag älskar Kjell Bergkvist!! Tycker han är så skön som vågar stå för den han är! Samt att han skänker pengar till välgörande ändamål, som du skriver.

Jag är tillbaks på bloggen fast inte jätteflitigt som du säkert märkt. :-) Men jag kan bara inte skriva när jag helt enkelt inte känner för det egentligen. Det blir mer framöver. Hoppas du mår bra! Verkar som du också haft en bra sommar? Lycka till med konstskapandet! Kram

2011-08-21 13:46:39 http://monnetankar.blogspot.com
LissenTo

Håller med dej ang Kjell, både civilkuraget och buffligheten.



Egen utställning Lena, wow.



Såg killen på tv, otroligt.



Trevlig helg. // Lissen

2011-08-21 16:03:51 http://lissento.blogg.
Marika

Jag hörde Kristin snacka om han på tv i morse men missa det:(... Kan inte heller inte hitta länken på tv 4:( .Va roligt en egen utställning,skojjigt!

2011-08-21 19:17:22 http://marika79.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!