Grannsamverkan

Publicerat 2011-08-21 19:57:34
Ikväll har jag ätit kräftor och räkor tillsammans med mina underbara grannar. Anna-Carin kom, kom under eftermiddagen och knackade på hos mig och frågade om jag ville göra dem sällskap och jag tackade naturligtvis ja. De bedriver restaurangverksamhet på Romme och Rättivks travbanor. Igår var det V75 på Romme travbana och det fick massor med mat över som måste ätas upp. Vi hade en trevlig stund tillsammans och det blev heller inte så sent. Det är arbetsdag imorgon och det är skönt att få komma i säng i tid.
.
Idag har jag tagit det lugnt och passade på att följa minneshögtiden för offren i massakern i Oslo. De hade skapat en vacker föreställning, som verkligen hedrade offren. De visade bilder på alla offer och det var verkligen gripande. Händelsen i Oslo den 22 juli är något som vi aldrig får glömma.
...
Bilder här nedan är endast en dokumentation och ingen form av konstfoto!
Visst är det läckert att se en toarulle placerad mitt på bordet...hahaha
...
Mina kära grannar!
...
Ser ni den lilla valpen Jack, 10 månader, som vill sitta i husses knä. Det ser inte så speciellt bekvämt ut!

Vänskap // 2 kommentarer




Annelie

Du verkar verkligen ha fina grannar, ni hittar på än det ena än det andra verkar det.

Kul att vi har samma smak vad det gäller kök! Fniss. Jag har alltid gillat svartvitt, enkelt och stilrent.

2011-08-22 07:28:42 http://esseus.se
Kerstin Häggkvist

Ser riktigt trevligt ut. Lilla valpen Jack ser mer ut som en fullvuxen hund o go är han. Hälsa grannarna så mycket från mig.

Kram <3

2011-08-22 18:44:36



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!