Härlig sällskap!

Publicerat 2011-08-15 21:14:29
...
Pg.a ett antal större projekt och ett trevligt sällskap här hemma så har tiden inte räckt till för bloggen. Vi har haft det så underbart trevligt sällskap och imorgon äker hon hem till Kiruna. Det kommer att kännas tomt men det är bara att se fram emot nästa tillfälle för att träffas.
.
Det har regnat hela eftermiddagen och kvällen varför jag har fattat förkärlek för min tvätthög och det känns riktigt bra att fått tvätten struken. Vidare har jag gått igenom alla sommarkläder för det är nämligen så att jag ska resa till solen tillsammans med en vän i slutet på september. Ett utmärkt sätt att förlänga sommaren. Vart vi hamnar får vi se! Kanske en överraskning...vem vet!

Hjärtligt // 2 kommentarer




Mirre

Aoow vad mysigt, synd att tiden går så fort då man är med någon man håller kär.



ja, jag tycker en annan tvättar jämt, hehe

kramar

2011-08-15 23:01:53 http://myflowergirl.blogg.se/
Peters bildmagiPeters bildmagi

Ser fram emot att få se bilderna från din septemberresa :-)

2011-08-16 08:32:20 http://petersbildmagi.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!