Lite justeringar!

Publicerat 2011-08-23 17:14:50
...
De senaste kvällarna har jag pysslat med att justera några av mina favoritjeans.
Allt för att få den rätta passformen. Handlar det om fåfänga eller bekvämlighet? Det är nog både och men
nu sitter de, i vilket fall, bättre. Imorgon ska jag stiga upp kl. 04.45 för att hinna med tåget
som går 05.56 till Stockholm. Den här gången har jag tittat lite extra på
biljetten för att säkerställa att jag stiger på rätt tåg.

Blandat // 1 kommentarer




♡ Mirre - En fotograferande hundtoka

ja, de tär allt ett problem, haha. Men syftet var att min sambo skulle ta den som jag inte ville ha, då han har en äldre telefon. Men han ville inte ha, för han begriper sig inte på touch och blir bra sne på telefonen, haha



Hoppas att tågresan grå bra, samt kul att sy =D

2011-08-23 22:13:59 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!