Pust......

Publicerat 2011-08-02 17:16:09
.....känner att jag är på gränsen till medvetslöshet. Somnade först kl. 05.00 i morse och klockan ringde kl 07.00. Jag vet inte riktigt vad som hände men mina fötter bara hettade. När jag puttade fram dem från täcket så frös jag och när jag drog dem under täcket så blev de stekheta. Jag tror mina fötter har kommit i klimakteriet. Ikväll ska jag ställa en hink med iskallt vatten vid sängkanten. Så snart jag upplever känslan så , plupp, doppar jag fötterna i vattnet. Vad tror ni?
.
Imorgon kommer min kompis, Kerstin från Kiruna till mig för en veckas vistelse i mitt sällskap. Det kommer att bli riktigt trevlig. Vi har planer på att vara sunda men det är ett svårt mål att leva upp till i dessa dagar. Välkommen Kerstin!
.
Vidare har jag inlett planerna inför helgens kräftskiva här hemma hos mig. Jag har delegerat ut uppgifter till huslängans chefer och VD:ar. Visst var det rätt gjort, de ska väl även bidra med något de också...hahaha....
...

Blandat // 5 kommentarer




Anna

Hej. Usch , inte roligt med dina fötter, hoppas det kommer inte tebax. Vad roligt med ett besök av en vän. Tänk vad mycket kul ni ska hitta på tillsammans! Hoppas att allt väl med dig annars. Såg att du reste lite både in och utrikes. Kul! Sköt om dig vännen. Kram

Sv:Tyckte du verkligen det? tack så hjärtligt då, men då har du inte sett alla bilder. Nu syns alla 30 stk på min hemsida. Var idag och träffade Andreas och Jenny för att planera in det sista inför bröllopet samt levererade jag bilderna från söndagsfotograferingen. 5 stk skulle dom få (ingår i mitt bröllopspaket) men dom tog alla bilder. Så himla kul ju att göra en fotobok med bilder i ett tema. Dom blev jätte nöjda. Det var verkligen riktigt kul att fota dom. Krams

Annelie

Äntligen! Jag har försökt att kommentera i dagar på din blogg men inte kommit in på din sida! Fråga mig inte varför, tycker min dator har levt ett eget liv den sista tiden. Trodde jag fått in ett virus, men har både sökt med virusprogram och scannat den med ett städprogram" men inte hittat något. Skitsamma här jag nu!

Och ska kolla runt bland dina fina bilder ett tag! Ha det gott Lena!

2011-08-02 22:10:11 http://esseus.se
Peters bildmagi

Kul med besök. Tråkigt att du och den nya kameran inte trivs ihop men dina bilder är fina i alla fall :-)

2011-08-03 07:59:16 http://petersbildmagi.blogg.se/
Maggan

Lena - ha det nu jättetrevligt (med eller utan kokande fötter) tillsammans med Knottfia. Hälsa henne så gott. Och glöm för allt i världen inte att ta lite kalktabletter, det är bra för tanter i vår ålder :-)

2011-08-03 14:03:33 http://soulwoman.wordpress.com
Johanna - Fotoblogg!

Låter jobbigt med fötterna. Hoppas det blir bra inatt! :)



Härlig bild på de fina röda rönnbären! :D

2011-08-03 19:17:02 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!