Mer från helgen!

Publicerat 2011-12-12 20:35:29
Romme Alpin
...
När vi ätit frukost åkte vi till Romme Alpin för att bl.a. visa vår skånska att det finns en "fjällvärld" ii Borlänge. Snökanonerna gick för fullt och den konstgjorda snön piskade mot oss och kameran. Anläggningen har inte öppnat ännu men förberedelserna är i full gång.
...
Café Peace & Love
...
Min tanke var att vi skulle ha ätit en härlig lunch ute vid Romme Alpin men tyvärr var restaurangen stängd. Vi åkte till ett annat trevligt ställe i Borlänge som jag många gånger tidigare visat här på bloggen, Café PEACE & LOVE! De har så underbara vegegetariska rätter. Här visar jag en varm chevré smörgås med härlig sallad till.
...
...
På kvällen åt vi bl.a. en härlig sparrissoppa á la Per Morberg. Därefter åkte TP spelet fram och det var en hård kamp mellan lagen. Själv fick jag massor av skäll för jag förstörde spänningen genom att svara på alla frågor trots att frågan inte var min. Måste skärpa mig!

Vänskap // 3 kommentarer




Monika

Åh, vad härligt det såg ut både med snön o myset med familjen! Haha, ja, ibland får man bita sig i tungan!

Hoppas att förkylningen inte håller i sig alltför länge.

Kramar!

2011-12-13 11:43:14 http://Monnetankar.blogspot.com
Johanna - Fotoblogg!

Åh vilken härlig snöbild! Och maten ser väldigt god ut!

Kram!

2011-12-13 12:49:03 http://lionfish.blogg.se/
Marie

Ohh vad härligt, romme ha ju mycket snö minsann =D, var länge sedan jag var dit =D



Haha, så gör min mamma med, hon svarar på frågorna och jag säger åt henne, haha men hon fortsätter ändå, haha

2011-12-13 22:55:15 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!