Middag hos goda vänner!

Publicerat 2011-12-03 14:43:00
I kväll är jag bjuden på middag hos goda vänner. Det ska bli så trevligt och jag ser verkligen fram emot det. Ett inslag för kvällen är att vi ska få delta i ett julklappsspel där alla har med sig en julklapp och syftet är att försöka vinna rätt paket och gärna så många som möjligt. Har aldrig deltagit i något liknande tidigare men det ska bli spännande. Jag berättar mer imorgon med ord och bild.
.
Ha nu en riktigt trevlig kväll!

Blandat // 2 kommentarer




Monika

Det där julklappsspelet kör jag och ett gäng tjejer varje jul, man kastar tärning på tid och på t.ex ett får man ta ett paket och ifall de tar slut innan tiden får man sno från sina kompisar. Så någon kan sitta helt utan paket när tiden väl är ute, men vi brukar dela med oss. Roligt! Själv ska jag bli bjuden på middag av sambon och hans band. Ska bli najs! (Även de andra tjejerna.) Trevlig helg!

2011-12-03 17:47:46 http://monnetankar.blogspot.com
Marie Foto & H U N D hjärtar mig

Trevligt, och ha en störtskön kväll nu, det har du förmodligen

kramar

2011-12-03 18:48:13 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!