Snart högtid!

Publicerat 2011-12-15 19:49:37
...
Nu känner jag mig stressad för jag har inte gjort något åt julen ännu:S...Jag tycker inte att det är särskilt kul längre men jag måste rycka upp mig. Alla mina barn kommer och det är det absolut bästa gåvan de kan ge mig.

Blandat // 4 kommentarer




Marie - Fotograferande hundtoka

Ohh fint smycke, och vet att många flera än du känner press, har hört av fler att folk får lite ångest då det är jul för man ska göra så mycket, så mycket. Så kände jag lite förra året då vi skulle ha firandet här och jag även jobbade från kl 6 till 11 förra julen och att då jag sedan skulle orka med allt hemma sedan. Men i slutändan så blir det alltid bra ändå



kramar

2011-12-15 19:55:41 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Jag har inte heller orkat bry mig så mycket om julen i år. Jag som älskar julen annars! Men det är så mycket med graviditeten som snurrar i huvudet så jag orkar inte göra mer än jag måste. Ser dock fram emot att fira jul, det är alltid mysigt! Hoppas ni får en fin jul! Kram!

2011-12-15 20:56:50 http://Monnetankar.blogspot.com
Annelie

Äsch vadå?! Har man bara en skinka, kanske lite röda ljus så är allt klart!

Stressa inte, det är ju precis det vi INTE ska göra, på julen ska vi slappna av njuta och ha det bra.

Det blir jul även om vi inte har tusen maträtter, julpynt och en massa krafs!

2011-12-17 05:21:38 http://esseus.se
Rocky

Hörru, inte behöver vi något pynt! Meningen med julen är ju att gå upp minst 5 kg och umgås och ha mysigt! Stämningen fixar snön och några tända ljus :)

2011-12-17 16:22:54



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!