Date

Publicerat 2011-02-10 18:05:45
Nu har jag fått besked från mina arbetsgivare om att få ta med mig mina arbetsuppgifter till Skåne. Nu gäller det att ha bra flyt med försäljning av huset, att hitta ny bostad samt att få en arbetsplats i Malmö. Jag misstänker att det kommer att ta lite tid att få huset sålt nu när räntorna stigit men jag hoppas att kunna flytta inom tre-sex månader. Det ska bli så skönt att få en nystarta i livet. Jag har fått en lista över fastighetsägare i Malmö och kommer ikväll att lämna in intresseanmälningar. Nice!
.
För alla som undrar vem jag har varit på date med så var det två av mina bästa tjejkompisar. Visst är det märkligt att många har gjort den koppling att det skulle vara en man. När jag arbetade vid polisen så hade en kvinnlig kollega till mig berättat för några manliga poliser att hon skulle gå på bio med en polis. De förstod ingenting och ifrågasatte hennes agerande. Det de inte tänkte på att det kunde vara en kvinnlig polis som det var i det här fallet.
.
På lördag ska jag på en introduktionskurs i silverlera. Det ska bli så spännande att få jobba med silver och ska försöka skapa några vackra saker. Det påstås att silverlera inte är lera och det ska bli spännande att få vad det egentligen är.
.

Blandat // 4 kommentarer




Mirre

Ohh myisgt att gå på date med en tjejkompis, det behöver man det också. Hoppas att du då får huset sålt snabbt då så du får flytta till Skåne, förstår att du längtar =D



Ohh vad roligt att mina tips funkade, man vill ju kunna lägga ut musik emellanåt =D



Kramar, ja faktiskt snyggt med gult =D



2011-02-10 18:33:41 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Åhh, det ska bli så kul att du kommer ner :) Längtar!

Äsch..klart jag visste det var kvinnor du var på rajjrajj med..

Letar du hus här nere åsså, eller blir det lägenhet?

BAMSEKRAM

/Helena

2011-02-10 22:04:43 http://kullefoto.se/
Monika

Vad roligt med jobbet och nystarten! Grattis!

Haha, ja, folk är rätt enkelspåriga ibland! Ha det gott!

2011-02-11 17:01:06 http://monnetankar.blogspot.com
Johanna - Fotoblogg!

Åhh så skoj! Att du kommer ner till fina Skåne! Vi får absolut träffas när du e nere en gång och fika och prata foto! :)

Kramar!

2011-02-14 14:53:32 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!