En observation i vardagen!

Publicerat 2011-02-07 19:26:34
På min arbetsplats är det personal från Samhall som ansvarar för städningen. De finns där, deras vagnar är välskötta med trasor som ligger välsorterade och allt är snyggt och prydligt. Jag ser aldrig att de städar men lokalerna är välskötta och det finns absolut ingenting att klaga på. Jag är så fascinera och jag är stolt över den personalgruppen. Jag hoppas verkligen att de behandlas väl av sin arbetsgivar
.
I morgon ska jag på en lunchdate och sedan efter jobbet är det dags att ägna några timmar framför min målarduk. Det ska bli riktigt skönt för att måla är som att meditera för mig..

Blandat // 1 kommentarer




Mirre

Hoppas att någon av dem sett vad du skriver här, jätterart ju =D. Hoppas att du ska få en toppendag



Sitter här och dricker en kopp te och ska snart bege mig till jobbet

kramar

2011-02-08 05:03:59 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!