Goodmorning folks

Publicerat 2011-02-26 11:18:51
När jag kom hem från jobbet igår eftermiddag somnade jag på soffan och vaknade vid 07.30 i morse. Jag var upp en sväng men gick och la mig igen och vaknade vid 10.40. Har sovit som en klubbad säl. Pust....
.
Innan jag vaknade hade jag en märklig dröm. Jag drömde att jag kom in i på en krog, eller pub, eller café. Det var mörkt i lokalen och inredningen var av den stil som brukar finnas på pubar i England.
.
Det fanns ingen människa där men jag kände att det fanns någon i närheten av mig som hade mig under uppsikt. Det var inget som skrämde mig utan jag blev mer och mer intresserad. Jag koncentrerade mig så mycket jag bara orkade för jag kände en spänning och nyfikenhet. Helt plötsligt känner jag att någonting svischar förbi mig med hög hastighet. Jag hann inte se vad det var men jag stod kvar där på golvet. Jag kände att jag behövde ställa mig med mer balans. Det svischade till igen och sedan ökade intensiteten och det snurrade runt mig och varelsen for runt efter taklisterna. Jag kände att jag behövde mer stöd så jag tog tag i en takkrona ovanför mig.
Plötsligt stannade varelsen framför mig. Han hade intensiva ögon och stod där och stirrade på mig. Jag trodde inte det var sant. Jag stod där med min balans och höll mig i takkronan och släppte honom inte med blicken. Han kom sakta fram mot mig och tog tag i mig och jag kände en värme gå igenom hela kroppen. Jag vågade inte röra mig! Han kom närmare och närmare och helt plötsligt bet han mig i halsen. DET VAR EN VAMPYR!
.
.....SÅ NU ÄR JAG EN VAMPYR OCKSÅ!

Blandat // 1 kommentarer




LissenTo

Oj det var en dröm som heter duga. Undrar vad den står för. Just nu kommer jag inte ihåg mina drömmar. vad betyder det då?.



Kram. Lissen

2011-02-26 14:40:28 http://lissento.blogg.



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!