Vänskap

Publicerat 2011-02-04 14:48:36
...
På den här bilden ser vi JennyBeata vid 02.00-tiden i natt. Vi lagade mat tillsammans och ägnade massor av timmar till att prata, prata och prata. Naturligtvis hade vi sällskap av härlig musik. Vi var trötta i morse men det har gått riktigt bra att jobba trots allt.
.
Idag har det snöat 1 dm blötsnö och det känns riktigt tråkigt. Ska det aldrig ta slut? Det är förmodligen bara att gilla läget. Nu är det fredag och det ska bli riktigt skönt att få ta det lugnt. Den senaste tiden har varit ganska tuff och jag känner att det börjar ta en vändning. Det känns så bra!
.
Vidare har jag förberett två packet med tavlor som ska levereras till min bloggvän MIRRE i Avesta och det andra paketet ska min vän Maria få . Jag hoppas att tavlorna kommer till sin rätt i deras hemmiljö.
.
OK, en nyhet! Inom en timme kommer en mäklare hit och tittar på min fastighet. Vi får se vad vi kan komma överens om. Är det läge för att sälja så kommer jag att göra det och flytta till Skåne. Det går naturligtvis alltid att sälja men till vilket pris? Vi får se!

Blandat // 8 kommentarer




Mirre

Men så vacker tavla ovanför henne där i soffan =D. Men du vad glad jag blir, verkligen =D. Ska höra av mig till henne och gå hämta tavlan, så ivrig att se den minsann =D



TAAAAACK

kramar

2011-02-04 14:54:17 http://myflowergirl.blogg.se/
annsoo

åh, jag skulle också vilja ha en tavla målad av dig lena! Ha som ett fint minne i resten av livet. kram!

2011-02-04 18:40:49 http://kiingwood.blogg.se/
Mirre

Men du är ju världens goaste alltså, jag är så rörd så tårarna tränger fram, tavlan är så vacker och när jag sedan såå försiktigt tog upp den så stack det upp en till, jag blir så glad



ÄLSKAR dom, helt ärligt, de är sååå vackra



Nu ska jag genast sätta upp dem, ska göra ett blogginlägg om dem =D



TACK, KRAAAMAR

2011-02-04 18:42:37 http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre

kan gå in och kolla, ska bara göra klart mitt blogginlägg =D



kramar

2011-02-04 19:26:24 http://myflowergirl.blogg.se/
Amanda

Sv: Hmm, är det youtubeklipp du ska lägga in? Vet att det varit flera bloggare som haft problem med det den senaste tiden, vet inte vad det kan vara för fel faktiskt.. Kan vara något som krånglar mellan blogg.se & youtube.. Men det är inget som har med designen att göra iallafall :) Kram!

2011-02-04 19:34:53 http://ohstlin.se
Mirre

Hur var inlogg?, kan kika

kramar

2011-02-04 19:48:54 http://myflowergirl.blogg.se/
Anonym

Det knöt sig i magen när jag läste om mäklaren och Skåne. Det är liksom på riktigt, dina tankar om flytt! Det är mest en självisk klump för att du kommer att bo så långt borta. För övrigt beundrar jag dig som tar dig för och vågar så mycket och att du är så målinriktad. Kram på dig tuffing!

Anna-Kari

2011-02-05 09:02:11
Maria H

Håller med, Skåne är väldigt långt bort, men samtidigt vet jag hur gärna du vill flytta söderut... följ ditt hjärta! kram

2011-02-05 10:12:12



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!