Det kostar på att ligga på topp!

Publicerat 2011-01-31 17:30:00
.
Den här dagen har varit fulltecknad av möten vilket är stimulerande med det blir ingen tid över för eftertanke. Trots det känner jag en tacksamhet över att få ha ett bra jobb och det som levereras uppskattas av min arbetsgivare. Veckan kommer att bli trevlig därför att imorgon börjar terminens kurs i akrylmålning och det ska bli så skönt att få träffa alla mina kurskamrater och få måla lite nya tavlor. På torsdag kommer JennyBeata på besök och vi ska ha en riktigt mysig tjejkväll. Det finns en risk att fredagen kommer att bli lite seg;-))) Men det kostar på att ligga på topp, eller hur!

Foto // 2 kommentarer




Louise Alexandersson

Hej hopp!

Oj oj oj vad längesedan jag kikade in här...har varit i lite bloggdvala ett tag men nu skall det bli bättring. Tror all snö fick mig att komma av banan!



Vad fint här är! Kul.



Många kramar

2011-01-31 17:59:39 http://www.louisealexandersson.se
Mirre

Låter som en toppentorsdag, värt att vara lite seg då ju =D



kramar

2011-01-31 21:48:24 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!