På jobbet!

Publicerat 2011-01-11 17:20:11
Nu känns det ensamt igen efter att Björn åkt vidare och jag längtar redan till gång vi får träffas! Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag och JennyBeata tränar på gymmet på lunchen. Det var så vansinnigt skönt och jag fick verkligen lust att fortsätta att bygga min kropp för att klara av att leda KI-boxpass igen. Det kommer säkert att ta ett halvår innan kroppen är så pass tränad för att klara ett maxat boxpass. SKÖÖÖÖNT!
Söta JennyBeata in action!
...
Mitt röriga skrivbord!

Blandat // 1 kommentarer




Mirre en hundtoka bakom linsen

Skönt att träna, det gillas =D. Ska börja med latinomoves nästa vecka, det är lite Zumba inspirerat =D



Tycker inte ditt skrivbord ser rörigt ut alls

kramar

2011-01-11 23:35:30 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!