Jag fick en förfrågan.....

Publicerat 2011-01-09 15:40:31
...... från min son som verkligen överraskade mig. Han frågade mig om jag ville möte upp med honom någonstans i Europa, under april. Han har planer på att åka till Frankrike för att träffa en fransk vän, som han lärde känna när han pluggade i Prag. Han vill så gärna att jag tillbringade några dagar med honom i södra Frankrike. Visst, vill jag det! Han föreslog att vi skulle ta oss till Marseille eller Toulouse för att plåta. Spännande!
...
Marseille
Toulouse

Blandat // 5 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Åhh så skoj ju! Härligt med lite mer värme då också får man hoppas. Och fina bilder och god mat! :D

Kram!

2011-01-09 15:44:16 http://lionfish.blogg.se/
Mirre en dalkulla bakom linsen

Waaooow vad najs, det hade jag också hakat på =D, vad rart =D

krmar

2011-01-09 15:59:07 http://myflowergirl.blogg.se/
Junitjej

Svar: Tack för din trevliga kommentar. Jag kan nog tycka att jag har ett underbart liv! Jag har en underbar man och en fin hund. Jag har ett jobb och jag har tak över huvudet. Vad kan man mer begära? Jag önskar dig ett gott nytt år!

Kram Karin

2011-01-09 16:53:58 http://junitjejen.se
Vevve

Vad spännande det låter :)

Har själv varit dålig på att titta in ju ;)

Kram

2011-01-10 11:37:25 http://vevve.com
Rigmor

Det låter jättetrevligt med Frankrike!! Har aldrig varit där, men skulle absolut inte tacka nej om någon bjöd mej...

Såg ett tidigare inlägg om färgsättning på bostäder...man kan verkligen undra hur de tänkte...man kan nästan tro att det skedde lite spontant efter ett besök på ortens pub. Eller också är det för att folk ska hitta hem...Kängurun var söt, men kanske inte direkt någon symbol för Borlänge...däremot Tunatutten känner jag igen!! Har strandat där några gånger på vår resa till vårat andra paradis utanför Rättvik, och varje gång är jag lika förvånad att jag hittar ut och att mannen slipper efterlysa mej i högtalare...

Ha det så gott denna måndag!

Kram




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!