Kvinnor- Marie Göransson och Monica Dominique

Publicerat 2011-01-06 19:31:14
Under eftermiddagen passade jag på att titta på två program som jag missat på ordinarie sändningstid, Stjärnorna på Slottet. Det som fängslade mig var kvinnor som fanns med i gruppen, Marie Göransson och Monica Dominique. Vilka underbara kvinnor! Jag önskade att jag var lika kvinnlig som Marie och hade en personlighet som Monica. De är duktiga, självsäkra, vackra och otroligt kvinnliga. Jag tror att det är det vi kvinnor inte glömmer bort vår kvinnlighet och sluta att jaga det unga utseendet och de fräna kläderna. Ja må säga att jag mådde riktigt bra efter att få ha sett två av avsnitten i serien.
...
Otroligt begåvade kvinnor!

Blandat // 4 kommentarer




Mirre en dalkulla bakom linsen

Håller med dig, de är så vackra och härliga, så önskar man att man fick se ut i den åldern, lika som Lillbabs

kramar

2011-01-07 10:34:05 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Tack för din kommentar! Jag tycker om att läsa din blogg med. Jag blir nog inte borta så länge, börjar redan få lite abstinens... ;-) ha det fint o sköt om dig! Hoppas du hittar din motivation med. Många kramar!

2011-01-07 21:31:55 http://Monnetankar.blogspot.com
Mirre en dalkulla bakom linsen

Ohhh man tackar, visst är han läcker våran brun =D



Hoppas att du har en trivsam underbar kväll

kramar

2011-01-07 21:49:11 http://myflowergirl.blogg.se/
Eva Stjerndahl

Till Marie Göransson, såg dig i Stjärnorna på Slottet, du är helt underbar, vacker, begåvad och rolig. Jag både skrattade och grät när jag såg programmet.

Marie, Marie lev väl och var jätteglad att du är en sådan fin tjej, Jag hittar inga mer ord

Kram från en beundrare

Eva

2011-01-22 21:12:17



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!