Tips för att möta åldrandet!

Publicerat 2011-01-15 21:36:35
Jag läste en insändare i tidningen Tara från en kvinna som skulle fylla 40 år och hon hade hittat ett sätt att möta åldrande som jag tyckte var rafflande. Hon lämnade följande tips för att slippa den stora krisen:
...
1. Ha snäll belysning i badrummet!

2. Omge dig med roliga, vidsynta människor!

3. Sök nya jobb ibland även om du trivs med det du har!

4. Träna!

5. Säg ifrån och skolka då och då - släpp duktighetshetsen!



HELT RÄTT!

...

Artikeln till höger på sidan: Vinnarbrevet!

Blandat // 3 kommentarer




Monika

Tack igen för dina värmande ord på min blogg! Vad kul att du har lett KI-box-pass, jag älskar dem på friskis! Det är så härligt att få ta i och ge järnet samt puckla på lite! Haha! Nu var det dock längesen jag tränade... försöker hitta tillbaks till det, men det är trögt för tillfället. Inte för att jag inte vill utan för att jag har svårt att skapa rutinerna som krävs. Apropå ditt inlägg så var det verkligen bra tips! Nu är jag ju bara 33, men det stämmer ju på alla åldrar egentligen. :-) Kram!

2011-01-16 14:09:25 http://monnetankar.blogspot.com
Mirre

haha vad charmigt =D. Det är rätt att tänka possitivt.

tack för de rara orden till mig, har tagit lite paus från datorn i helgen =D, skönt på sätt och vis =D



Hoppas att allt är bra

kramar

2011-01-16 14:48:30
Mirre

Haha, det borde jag ju såklart ha gjort ;)

kramar

2011-01-16 15:44:15



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!