Läkarbesök och trevliga samtal!

Publicerat 2011-07-13 20:58:29
Sedan jag kom hem från Turkiet har jag haft problem med mitt ena öra. Jag har haft värk, till och från, och det har vattnats i örat. Vidare har jag inte hört någonting och det är ju inte alltid kul. Har emellanåt verkat helt frånvarande, enligt mina vänner, och det är inte särskilt kul. Idag fick jag en tid hos läkaren för mina problem med hjärtat och mitt öra.
.
Läkaren tog ett EKG och jag ställdes inför ett mer ingående förhör om min hälsa. Vid den här kontrollen kom vi inte vidare i analysen och jag kommer att få genomgå fler omfattande undersökningar. Vidare kommer jag att få ta ett antal blodprover för att kartlägga min fysiska hälsa.
.
Sedan tittade Mr doktor in mitt öra. Himmel och plättar vad ont det gjorde. Senast jag hade problem med mina öron var i 18 års ålder och det är ett antal år sedan. Han konstaterade att jag hade både en infektion och en inflammation i örat. Just nu sitter det en tampong i mitt öra som ska vattnas med ALSOLSPRIT, var 3 timme, under ett dygn. Därtill Kåvepenin under 5 dygn. Till det ytterligare några droppar i 5 dagar. Hoppas jag kommer att höra bättre efter den här behandlingen.
.
...
Min älskade förstfödde son har kommit till mig i Borlänge och det är så fantastiskt roligt. Det är alltid speciellt när barnen kommer hem och vi har haft trevliga stunder tillsammans. Det har blivit en del fotosnack därför att han har samma intressen som mamma. Han fick min Canon 450D och det uppskattade han. Kram vännen!
...
...
Vi fick även sällskap av min vän G som jag bara älskar. En fin vän och arbetskamrat som kommer från den underbara ön VEGA i Norge. Kram på dig vännen!
.

Vänskap // 1 kommentarer




Marie

hualigen, det gör så ont, det är ont att ha sådan där tampond i med, det hr jag haft många ggr, örat blir bättre efter det. Skönt att du får en ordentlig genomkoll nu också, kramar om mammsen



fina bilder

2011-07-13 22:22:03 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!