Regn - nytta - softa

Publicerat 2011-07-18 15:23:38
...
Jag har hittills haft en fantastisk dag. Jag har varit och hälsat på en god vän till mig som tillhör mina målarkompisar. Hon är 70 år men ändå full av liv och kreativitet. Det kan komma vad som helst ur henne när jag minst förväntar mig det och det är kul. Britta, jag är rädd om dig...kram.
.
Vidare har jag justerat det som varit snett i mitt hem. Det som verkligen kan störa mig är när någonting hänger snett men det kan ta år innan jag vidtar åtgärder. Märkligt, men det bara blir så. Nu är det, i vilket fall, gjort och känner mig riktigt nöjd med mig själv. Jag har också ägnat lite tid till att färdigställa en tavla som är beställd till den 25 juli. Beställaren är supernöjd och bara längtar efter målningen och det glädjer mig. Det är bara att njuta och ta till sig energin.
.
Eftersom jag fortfarande har semester och det regnar ute finns det utrymme att göra vad jag känner för. Jag har en viss passion för Agatha Christie och har nu parkera mig i soffan likt en soffpotatis. Vi kanske ses mer idag! Kram

Hjärtligt // 3 kommentarer




Maria-Thérèse

haha, underbart att du justerat det som är snett! Vad lustigt - jag har nog inte ens tänkt på att kolla. Gillar rubriken. Och bilden.

2011-07-18 17:06:29 http://blog.afiori.com
Marie

Hör jag det att du har det toppen, kan vara skönt med lite soffmys på semestern med. Härligt att kunden är nöjd, men det förstår jag det =D



Vacker bild

kramar, det är lite puttigt idag med ;D

2011-07-18 18:52:46 http://myflowergirl.blogg.se/
Annelie Esséus

Åååååh, den här bilden gillar jag verkligen, härlig kontrast och snyggt motiv.

2011-07-21 00:48:06 http://esseus.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!