Friday - yes!

Publicerat 2011-03-11 18:39:55
Hello!
.
Nu är det äntligen fredag och jag kommer att göra vad jag kan för att få en skön kväll och helg. Antingen med mig själv eller så kommer jag att gå över till Pia och hålla henne sällskap några timmar. När man har varit borta nästan en hel vecka finns massor att klara av en fredag på jobbet. Hjärnan har arbetat för högtryck men just nu känns den tom och innehållslös. Det finns verkligen skäl till att ladda batterierna och återhämta sig.
.
Idag har mäklaren visa huset för en spekulant och jag hoppas att det kommer att gå i lås. Jag vill så gärna att tidtabellen ska fungera med flytt till Malmö och försäljning av huset. Det är en hel del pengar det handlar om med dubbla hyror. Någonstans känner jag att det kommer att funka. Jag har bestämt mig för att tacka ja till lägenheten i Malmö! YES!
.
...

Blandat // 1 kommentarer




Mirre

Håller tummarna för huset =D, grattis till en lya =D. När börjar du jobba i Malmö då???



Ohh ha en trevlig kväll mammsen

kramar

2011-03-11 19:54:51 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!