Jag har alltid rätt ;-)

Publicerat 2011-03-21 14:55:10
Tänk att vissa människor är så sega och korkade;-))) Då menar utifrån mina värderingar och min livssyn...som är den mest riktiga här i välden ;-))......Jag har idag träffat en person som jag känt som vän i 11 år och som jag tycker alltid gör fel val och tar fel beslut....hahahaha.........jag har försökt om och om igen att få personen att förstå att någonting måste hända. Det roliga i kråksången är att den personen aldrig skulle släppa in mig i en dialog om det privata inre och det är det som är min utmaning. Kan ni tala om för mig hur man bär sig åt för att få en människa som har allt att ta bättre beslut.........hahahaha
.
Förmodligen tycker personen ifråga att det är jag som är svår och tar fel beslut men så är det inte...........hahahaha
.
Till er alla: Krångla inte till det!
Jag blir så matt!
...

Blandat // 4 kommentarer




Mirre

Vet hur du menar till viss del, har några sådana på ett ställe jag är som borde tänka om



Kramar

2011-03-21 17:58:03 http://myflowergirl.blogg.se/
JennyBeata

hade vi känt varandra i 11 år hade jag känt mig träffad... :)

jag har tackat nej.



kram på dej ditt eländiga yrväder! ;)

2011-03-21 18:04:45
Madame Flod

Måste vara en oerhört reserverad och korkad människa som kanske har svårt med sitt känsloliv. Börjar man skrapa på ytan genom en uppriktig och förtrolig dialog brukar det mesta lossna.

2011-03-21 18:48:50
Lena

Kanske det madam Flod!

2011-03-22 13:21:17



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!