Några fria timmar i Helsingborg!

Publicerat 2011-03-30 21:27:50
Andreas - Sofiero
...
Idag har vi haft en dag för avrapportering och vi bestämde oss för att jobba hårt under förmiddagen för att få några timmar för egna aktiviteter under eftermiddagen. Vi bestämde oss för att besöka Sofiero. Vi tog en lång promenad dit efter strandpromenaden. Det var så vackert väder och timmarna utomhus var välbehövliga. Bilden ovan är på min kollega som verkligen kände sig bekväm framför kameran. Jag försökte mig på en svart/vit variant. Jag plåtade minst 200 bilder idag och jag har inte haft tid till att redigera alla bilder så vi får se om det dyker upp fler allt eftersom.
...
Bilden visar ett ungt kärlekspar som ligger på en av strandpromenadens solstolar. Den verkar ha som mysigt tillsammans i det vackra vädret.
...
Efter Sofiero tog vi en taxi till city och besökte kafé Ebbas. Ett kafé med design från 50-talet och ni måste verklige besöka det om ni besöker staden. Det var så supermysigt och det strömmade folk till och ifrån hela tiden under eftermiddagen. Naturligtvis passade vi på att jobba några timmar i den härliga miljön. Helsingborg kom verkligen till sin rätt idag! NICE!
...
...
Den här bilden har jag tagit i smyg. Jag noterade att de serverade en hamburgare i en amerikansk raggarbil. Det är många detaljer som stör i bilden men jag kunde inte låta bli. Jag försökte övertala min unga kollega att beställa in anrättningen bara för att få se serveringen på lite närmare håll. Skitkul grej.
...
...
De har på kvittot bevarat den gamla stavningen av Helsingborg alltså HÄLSINGBORG,,,,, kul tycker jag!
...
,,,
Så här söta såg alla servitriser ut! Behändig lite båtmössa!
...
Dagens modell - Andreas!
,,,

Foto // 4 kommentarer




Helena Kulle

Ebbas!!! Mitt favvoställe ju :)

Gillas starkt. Fina bilder!

KRAM

Helena

2011-03-30 22:40:48 http://kullefoto.se/
Marie

OIhh vad härliga bilder och vad stilig herre du har med dig =D. Så rart med bilarna de serverar i hehe, det var ju verkligen värt att fota =D



Klart jag vill besöka dig varje dag, kikar alltid in, tack detsamma föresten =D

kramar

2011-03-30 23:15:41 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

Snygg-Andreas. :) Kul att se Helsingborgsmiljöer. Känner väl igen dem men roligt att se hur andra ser Helsingborg genom linsen. :)



Känner igen stolarna :) -->

http://bjermo.se/?p=618



:)



kram

2011-03-31 10:33:04 http://bjermo.se
Emelie Tillgren

Hejsan!

Vilka fina bilder !! Ni verkar ha det gott ;) Hälsa Andreas frånvmig, Kram från Alingsås

2011-04-01 16:52:03



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!