Nu börjar det snurrar i det lilla ägget!

Publicerat 2011-03-25 18:38:43
Efter min kommentar till mitt eget senaste inlägg började fundera på vad jag egentligen skrev. "JAG ÄR INTE ROMANTISK". Är det så?......fundera.....fundera.....Kanske är det sant. Jag är en otrolig känslomänniska men kanske inte romantisk enligt regelboken. Under en period fick jag varje vecka en rosenbukett och visade tacksamhet för det. Jag hängde varje bukett i ett fönster men efter 10 veckor tyckte jag att de bara var dammsamlare. Jag kastade och städa de undan. Vet ni vad som hände? Jag fick inga fler rosenbuketter! ÄR DETTA OROMANTISKT? Vad vet jag! Jag kanske är en riktig tråkbula!
.
Finns det någon som håller en kurs i att vara "romantisk"? Berätta för mig eller ge mig råd....hahahaha

Blandat // 2 kommentarer




MT

Otroligt söt rubrik!

Fråga inte mig om romantik, men vadå - spara massa torkade blommor är dålig feng shui. Färska och nya ska de vara, som en ny romans, och inte en dammsamlande.

2011-03-25 18:48:52 http://www.afiori.com
Helena Kulle

Vet du..? Man kan vara romantisk på olika sätt..att bry sig om människor och visa sitt stöd..DET tycker jag är romantiskt.

Så joho! Du är visst romantiskt.

KRAM

/Helena

2011-03-26 07:16:16 http://kullefoto.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!