Sluta blogga?

Publicerat 2011-03-12 10:26:18
Jag har funderar en del över om jag ska sluta att blogga därför att jag inte längre har något att berätta och förmedla till er. Syftet med mitt bloggande har varit att förmedla glädje och humor och jag känner mig tomt och innehållslös.
.
Solen skiner in genom mina fönster och ljuset är så underbart vackert. Tyvärr är det fortfarande kallt ute och våren vill inte riktigt bryta igenom. Snön är hårt  och det är isigt överallt.
.
Igår var det en person och tittade på huset och enligt mäklaren verkar det finnas ett intresse. De kommer att titta en gång till för som ni alla vet så är det kvinnan som tar det slutgiltiga beslutet och hon var inte med vid tillfället. Jag hoppas att det går i lås. Jag vill gå gärna ha den mysiga lägenheten i Malmö.

Blandat // 2 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Häftig bild! Så fint med blad i motljus! Älskar att man kan se alla nerver i bladen då. :)



Tråkigt att du inte känner att du har något att blogga om. Men så är det ju ibland. Jag har haft en down-period ett tag nu också. Men jag vill inte sluta blogga helt. Måste få utlopp för alla mina bilder någonstans ju! Hihi!

Men om du kanske tar en liten paus och sen återkommer när du får mer energi? Jag kommer att vänta i så fall! :D



Jätteskoj om du får lägenheten i Malmö ju! Då kan vi träffas och fika! :D Kramar!

2011-03-12 11:25:31 http://lionfish.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Vilka fina komplimanger du skrev till mig. Blev jätteglad! Tack! :)



Vi kan boka in en fika när du är i Malmö på affärsresa också! Du måste ju inte ha flyttat hit för att vi ska göra det egentligen. Haha! Kramar!

2011-03-12 11:36:34 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!