Sun is shining

Publicerat 2011-03-19 10:50:08
Österlen sommaren 2010
...
Nu börjar jag piggna till och det känns bra. Jag ska försöka att inte ligga så mycket idag utan vara i rörelse och kanske sätta mig en stund i solen. Det var underbart skönt att se solen när jag vaknade i morse. Igår snöade det ca 20 cm och jag funderade verkligen över vad som egentligen händer. Visst, det är mars månad och att det kan komma snö men jag tror att mina känslor beror på att vintern varit lång och det har påverkar mig. Jag ska ta anställning hos SMHI...hahaha.....mycket vädersnack blir det!
.
Jag känner mig lite vilsen just nu när jag inte fått någon köpare på huset och att jag förmodligen måste avsäga mig lägenheten i Malmö. Jag måste helt enkelt bygga upp en ny målbild eller rättare sagt en ny tidplan och lita på att allt som händer har en mening.
.
Jag avundas er alla som redan kan se tecken på att våren i er närhet. Det dyker upp bilder på snödropp och det ser så härligt ut. Här får vi säkert vänta en månad till innan det börjar spraka i grönskan.

Foto // 3 kommentarer




Mirre

Viiist är han söt mr Bellis med sin aknöliga stil hehe



Ska iväg här nu ska läsa allt du skrivit sedan, men underbart att du e piggare

kramar

2011-03-19 16:17:39 http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre

Ohh hoppas att du får huset sålt, det bara måste ju bli så. Men annars som du skriver kanske du får skjuta på planerna lite. Skulle gärna köpt det om vi skulle flytta till Borlänge.



Ja vill också ha mera vårtecken, finns inga grönskeväxter här bara snöö =D



Tack för de rara orden

kramar

2011-03-19 23:04:03 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Fly vintern och kom till Skåne, herregud, snö..NU!

Nädu..barmark och knoppar väntar dej..och mej såklart.

KRAM

/Helena

2011-03-20 13:47:14 http://kullefoto.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!