Veckans belöning!

Publicerat 2011-03-25 16:30:00
...
Äntligen fredag och jag har passat på att belöna mig med en underbar rosenbukett i blandade färger. Jag älskar rosor som ni kanske har förstått och jag är inte särskilt bortskämd med den här formen av gåva. Kvinnor, sitt inte och vänta på att bli uppvaktad utan BELÖNA ER SJÄLVA FÖR DEN NI ÄR!
...
....inte nog med det så har jag köpt mig en "bauta/mega" ljuskrona som går att dekorera hur som helst. Jag har placerat en murgröna och vi får se hur den ter sig. Den går också att använda som fruktskål! NÖJD!
...
Min mage är fortfarande ur balans och jag kan helt enkel inte äta. Jag måste försöka ta mig till en läkare om en vecka. Nästa vecka ska jag till Helsingborg på ett jobb och det är inget jag vill missa varför jag hoppas att kistan sköter sig.
.
Ikväll kommer jag att krypa upp i soffa och ta hand om mig själv. Ett glas rött och en god bok får det bli.
Ha nu en riktig skön kväll alla vänner!

Foto // 2 kommentarer




Lena Rollmar

Jag måste skriva en egen kommentar. Det er ut som om jag är en riktigt romantisk individ men FEL FEL FEL....men jag önskade att jag vore en!

2011-03-25 16:58:38 http://rollmar.blogg.se/
Marie

Mycket vackra blommor, foto och takkrona =D. Hoppas att din mage vänder och blir bra, kanske är lite stressmage i o m husköp och lgh osv?



Haha nog kan han dra ibland, men kan lilla jag hålla så borde de där också kunna, skratt

kramar

2011-03-25 18:40:38 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!