Det har snöat idag!

Publicerat 2011-05-02 19:48:32
Brrr.....vindarna har varit isande kalla och några tappra snöflingor har dalat över oss. Själv har jag legat nedbäddat i sängen därför att jag hade ont i halsen när jag vaknade i morse. Feber och huvudvärk har varit ett inslag i sjukbilden. I morgon kommer en vän till mig och ska försöka pyssla om mig och det ska bli så skönt!

Blandat // 4 kommentarer




Anna

Ja, april väder i maj och maj väder i april hade vi. Här vräkte det bara ner snö, det blev helt vitt en stund, haglade också rejält och sååå kalla vindar. Ja, jag mådde konstigt på förmiddag, kände mig lite frusen och orkeslös, nu har jag ont i halsen, feber och allmänt sjukdomskänsla. Haha, undrar om någon har smittat mig (harkel). men jag ska inte få någon "hemtjänst" som du haha, åker till jobbet en stund för att planera in dagen, fördela jobbet, sätta in ev vikarier mm skulle vara på ett möte med kontakt personen på Landstingshuset ang nya avtalet vi format ut, men det får chefen sköta. Åker hem vid 11 och bäddar ner mig med min laptop tills det är dags att hämta lilla fröken på dagis. Krya på dig vännen. Stor kram

2011-05-02 21:05:43 http://[email protected]
Anna

Ja aprilväder i maj och majväder i april hade vi. Det vräkte ner snö, haglade och regnade plus det kalla vindar brrr. Här sitter en till sjukling. Kände mig konstigt på fm , var frusen, orkeslös, nu har jag ont i halsen, feber och allmänt sjukdomskänsla. Blev smittat (harkel). men jag ska inte få någon "hemtjänst" som du. Åker till jobbet en stund för att planera in dagen och fördela jobbet mellan medarbetarna och våra vikerier. Skulle på ett möte med kontaktpersonen på Landstingshuset ang. nya avtalet vi format ut, men i så fall får chefen sköta det. Åker hem vid 11 och bäddar ner mig med min älskade laptop till det är dags att hämta lilla fröken på dagis. Krya på dig mammsen så hörs vi. Kram

2011-05-02 21:15:47 http://[email protected]
Anna

Nu har jag försökt två gånger att sända en kommentar till dig, men det gick ju inte hmm

Anna

Konstigt, kan inte se kommentarer hos dig, men du verkar se de så det kvittar. Ja, vi får kämpa på. Kram




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!