En skön lördag!

Publicerat 2011-05-28 09:30:50
Frostbrunnsdalen, Borlänge
...
Bilden upplevs lite brusig men allt i bilden störs av ett nät som hänger runt hängbron. Må erkänna att jag fick mixtra med bilden i efterhand därför att den var allt för underexponerad. Jag tycker om motivet för den är spännande.
.
Nu är det helg och den har börjat på ett fint sätt. Igår blev jag bjuden på middag hos Pia med familj. På bordet stod en underbar laxgratäng med recept från Salt & Peppar. Tyvärr kunde jag inte ta några fina bilder därför att batterierna i kameran behövde laddning. Efteråt fick vi glass med nygjord, varm rabarbersylt. Gudomligt!
.
En höjdpunkt på veckan är just lördagförmiddag. Jag får sova till jag vaknar, sedan ligger jag kvar och läser lite och tittar på TV 4 lördagmorgonprogram. Programmet samlar ofta de större händelser som hände under veckan och sedan har de ofta lite smått och gott som kan ge mig inspiration.
.
Idag ska jag följa Pia på en föreläsning på Galaxen i Borlänge som handlar om hälsa och skönhet. Vi får se om jag kan ta några vackra bilder. Kanske kan jag bli lite vackrare....hahaha....Vi ses!

Foto // 3 kommentarer




Marie- En fotografernade hundtoka

Ohh gillar djupet och sättet att fota, håller med fredagskvällar och lördagsmorgonar är bäst



kramar

2011-05-28 13:31:49 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Jättefin bild! Man undrar liksom vart bron tar vägen, känns lite mystiskt. :-) Hoppas du får en kanonbra helg!

2011-05-28 17:17:25 http://monnetankar.blogspot.com
Zarah

Ja, bilden är onekligen intressant, börjar genast fundera vad som döljer sig där ovanför slutet i bilden.



2011-05-28 21:05:38 http://verandan.svenskablogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!