En trevlig kväll!

Publicerat 2011-05-07 10:29:55
Jag skulle vilja säga att det är jag som är till höger på bilden men så är det inte!
.
Godmorron! En ny dag med nya utmaningar! Solen skiner och det är läte för att placera min lilla rumpa i en solstol. JAG BEHÖVER D-VITAMIN!
.
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så var Pia och jag på after work igår och vi hade så trevligt. Vi hade ett långt samtal som slutade vid 01.30 i natt.

Blandat // 6 kommentarer




Monika

Vad härligt att sitta och prata så där länge, det gjorde jag med igår med tre andra vänner. Tog ett-bussen hem och var nöjd efter en mysig kväll med goda vänner! Ja, placera rumpan i en solstol, det låter urskönt! :-)

2011-05-07 11:36:50 http://monnetankar.blogspot.com
Anna

Så roligt att du haft det trevligt med din vän...haha...jag brukar säga att jag parkerar min rumpa,,,kram

Anonym

Hej Lena

Du ser också bra ut. Njut av det och var nöjd med det Du har. Du duger så bra. Glöm inte det. Vi gillar Dig.

Jag pratar för Sture också!!

Kram

Barbro

2011-05-08 14:17:14
Anneli

Varför vill du vara hon till höger? Det fattar jag inte, du är ju kanonsnygg!

Jag kan heller inte se det där inlägget!

2011-05-08 21:29:30 http://dartanjang.blogspot.com
Annelie Esséus

Jag har tittat efter det där inlägget, men kan heller inte se det!

Och jag fattar inte varför du vill vara hon till höger, visserligen är hon snygg, men vad är det för fel på dig??? Du är ju skitsnygg!Och jag gillar din frilla, fräck!

2011-05-09 07:31:55 http://dartanjang.blogspot.com
päivi trollek

Lena!! Du är ursnygg i din korta frisyr! Jag har ju inte sett dig "live" i den ännu, den klär dig fantastiskt bra!

2011-05-09 19:06:41



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!